tiistai 16. joulukuuta 2014

Aamu aloitettu puolentoista tunnin juoksulenkillä. Tuntuu hyvältä juosta raikkaassa ilmassa kohti unelmia, tänään tuli sellainen tunne, että mä todellakin pystyn tähän. Mä saan itsestäni täydellisen, siihen vaaditaan vähän vain työtä.

Aloitin tänään rainbow dieetin. Tarvitsen ainakin aluksi tiukan suunnitelman miten syön ja miten paljon, koska vielä en kykene keksimään omia ruokailuja. Tämä dieetti vaikuttaa hyvältä, kun joka päivä on vaihtelua. Näiden ohella juon vettä n. 2 litraa ja vihreää teetä muutaman kupin päivässä.

Mua on alkanut ahdistamaan ihan tajuttomasti joulu. Joka ikinen päivä joulupyhinä kokoonnutaan sukulaisten kanssa syömään yhdessä. Mä en tiedä miten selviän, koska en todellakaan halua ahtaa kroppaani ruokaa. Enkä tahdo kenenkään kommentoivan, jos otan vain ihan vähän ruokaa. Pitäisikö vain ottaa sitä ruokaa lautaselle lähes normaalisti ja yrittää syödä, ruuan jälkeen sitten oksentaa ulos ne? Vai mitä ihmettä teen? Jos teillä on jotain vinkkejä, olisin enemmän kuin kiitollinen. Mä en selviä ilman teidän tukea.

12 kommenttia:

  1. On kyllä harvinaisen paska tuo diettisuunnitelma. Ei mene kauaa kun keho pistää itsensä säästöliekille ja painon tippuminen loppuu siihen. Olen itsekkin leikkinyt hengelläni noilla hulluilla dieteillä ja vasta nyt tajuan kuinka säälittäviä nuo on. Mieti nyt herranjumala onko elämä kiinni siitä syötkö kokonaisen vai puolikkaan omenan. Ei ole. Elämän pitäisi olla hauskaa, ei jatkuvaa stressiä jostain niin turhasta asiasta kuin paino. En tarkoita tätä vihamielisesti, haluan vaan että sinäkin heräisit tuosta pienestä kuplastasi ja tajuaisit ettei tuollainen "elämäntyyli" ole elämää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi rakas anonyymi, ihan kuin sun mielipiteellä olisi yhtään mitään väliä. Mun keho, mä teen mitä mä teen ja se ei kuulu muille. Niinkuin jo aikaisemmin sanoin, ei tarvitse lukea jos tunnet inhoa. Tämä "elämäntyyli" on just sitä mitä mä haluan, ihan sama vaikka sä et sitä halua. Kyllä mun elämä on hauskaakin, että kiitos voin, pärjään vallan mainiosti.

      Poista
    2. Mun on nyt pakko sanoo et toi sun diettis ei tuu kestään kauaa! Oon itekki yrittäny vaikka ja mitä ihmedieettei, joita jaksaa noudattaa max. pari kuukautta! Et vissii oo sisäistäny oikean ruokavalion tärkeyttä laihduttamisessa? Toi ei kuule auta mtn et 'kuihdutat" ittees muutaman kuukauden ja joo, saatat laihtuukki vähäse mut noi kilot tulee takasi yhtä nopee ku lähtiki XD sun tarvis vaa jättää herkut pois, ja käyä salilla/ lenkillä muutaman kerran viikos. Ite ainaki laihtunu sillee 5kg kuukaudes, eikä muute ole tulos noi kilot takas. Mut hei teet iha niiku tahot, sairashan susta tulee, faktaha se on! Hirvee sanoo mut vaikutat kirjotustes perusteella just sellaselta ihmiseltä, jonka innostus niin tän blogin tekoon kuin toho sun "täydellisyyden tavoitteluun" lopahtaa yhtä nopeaa ku alkoki..

      Poista
    3. No voi hellanlettas, mistä teitä tulee? Oikeesti tuhannen kerran, minun asia mihin teidän ei tarvitse puuttua. Mä en aio "kuihduttaa" itseäni muutaman kuukauden vaan aion koko loppuelämäni syödä näin. En välttämättä tämän dieetin mukaan mutta kuitenkin vähän kaloreita, koska en tahdo syödä niinkun te läskit. Ei siinä mitään, läskit on lepposia ja niin päin pois mutta mä en tahdo olla sellainen. Ja hei pliis, mitä vittua se sulle kuuluu kauanko jakson kirjottaa tätä blogia? Ei sun tartte tätä lukea enempää anorakas.

      Poista
  2. Tuosta edellisestä tekstistäkin paistaa lapsellisuutesi. "Olla kevyt kuin höyhen" :D ei herran jumala huhhuh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletko vajaa vai muuten vain idiootti kun et kielikuvaa tajua, mikä on opetettu koulussa ehkä jo ala-asteella? Sä tässä se lapsellinen oot, pus!

      Poista
  3. Älä välitä tosta ekasta kommentista, tosi tyhmää. Mä oon kirjottanu ton ylös jostain, siis ton dieetin ja voisin kans kokeilla. Joo joulu ruokailu tuottaa ongelmia. Jos otat jotain tosi kevyttä ja laitat ruoat niin että näyttäis olevan paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en välitä, mitkään idiootit anot ei saa mun pääntä kääntymään. Tahdon olla pieni. Ja hei kiitti vinkistä :-) pidetään yhtä noita läski-ihmisiä vastaan!

      Poista
  4. Haha oli pakko tulla kattoo ooks vastannu, kieltämättä odotin hieman asiallisempaa vastausta. Provosoiduit ehkä hieman helpommin, mitä osasin kuvitella. Hauskaa, että vedät "läski-kortin" pöytään heti, kun joku on eri mieltä kanssasi? Halusin vain kertoa sinulle että laihduttaa voi kyllä terveellisemminkin. Toi sun tapas vetää sun kroppas sekasin, ja tekee pitemmän päälle pahaa jälkee. Onneks itselläni on astetta parempi itseluottamus, eikä noi sun läskeilykommentit tunnu mussa xd sillä oon hyväkuntoinen ja oikealla tavalla lihakseni hankkinut nuori aikuinen. ja tiedoksi vain, päätin kirjoittaa tähä sun blogiis oikeestaa yhdestä syystä : ajattelin et ymmärtäisit kui saisit sen sun ihannekroppas terveellisillä menetelmillä! Mut toi sun vastaus vaa huokui sun epäkypsyyttä, joten sulle ilmeisesti on turha yrittää antaa vinkkei, joilla minä ja moni muukin on onnistunut tavoitteissaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihan kun se riittäisi että käy salilla 2 kertaa viikossa. Jos et vielä tajunnut niin mulla ja sulla on vähän erilaiset ihannekropat, mä haluan mahdollisimman laihan ja sä haluat lihaksia. Ehkä sulla toimii toi 2 kertaa salilla ja herkut pois, mulla ei koska sillä tavalla ei laihdu tarpeeksi nopeaan. JA tuosta epäkypsyydestä, jos väität että sä oot jotenkin niin kauheen kypsä niin voi vittu :DDDD en kestä sunlaisia jotka luulee tietävänsä kaiken. Ja hei kantsii tsekkaa muita saman aihealueen blogeja kun vaan mun, ni ehkä tajuut etten mä oo ainut "epäkypsä! hyvää loppuelämää sinulle rakas ano, en aijo enää julkaista sinun kommentteja koska en nää mitään järkeä. mun kroppa. mun säännöt.

      Poista
  5. Huhhuh tulihan se läskikortti sieltä :F noladit itsesi lopullisesta :Dd

    VastaaPoista

<3 kiitos