maanantai 15. joulukuuta 2014

Olen 17-vuotias tyttö, joka vihaa itseään. Vihaan sitä miten mahani pullahtaa, kun istun. Vihaan sitä miten läskit reiteni hankaavat toisiaan vasten. Vihaan sitä miten käteni läskit lyllyvät, kun nostan kädet ylös. Vihaan sitä miten läski ja iso takapuoli mulla on. Vihaan sitä miten jenkkakahvani paistavat jokaisen vaatteen läpi. Ja tahdon tähän muutoksen. Mä ajattelin alkaa kirjoittamaan blogia, koska mun pitää saada purkaa ajatuksia johonkin. Ehkä saan lisämotivaatiota syödä mahdollisimman vähän ja liikkua maailman eniten.



Aion laihduttaa niin kauan, että oon mahdollisimman pieni ja kevyt, kuin höyhen. Melkein olematon. Täydellinen. Kaunis. Ja tämä blogi kertoo mun tarinaani.

Sun ei ole pakko jatkaa lukemista, jos tunnet inhoa. Minäkin tunnen inhoa. Itseäni kohtaan. Ja teen tämän itseäni varten, en ketään muuta. Mun läskeys sekä tulevaisuuden pienuus ja olemattomuus on mun omia valintoja, mut kukapa ei tahtoisi olla kaunis ja täydellinen. Eli en kaipaa kommentteja "olet kaunis omana itsenäsi" tai muuta sontapuhetta. Mä olen kaunis, sitten kun olen pikkuinen.

Aseitan tavoitteeksi näin aluksi pudottaa 15 kg mahdollisimman nopeasti. Ja jatkan niin kauan kuin on tarvetta. Toivon kommentteja samassa tilanteessa olevilta ihmisiltä, tai jo täydellisyyteen päässeiltä. Kaipaan tukea, siihen miten voi olla pienin, pienempi, pienin.


10 kommenttia:

  1. Mä oon ainakin sun kanssa pyrkimässä just siihen täydellisyyteen;) eli kanssasiskoja löytyy! Ois kiva jos kertoisit tulevissa postauksissa miten aijot laihtua ja suunnitelmia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee hyvä etten oo yksin! Ja joo, totta kai kerron lisää tulevissa postauksissa :-)

      Poista
  2. Etsin koko ajan tällä hetkellä laihduttavia bloggaajia lisää. Liian moni hyvä bloggaaja on alkanut parantua (en sano että olisi huono asia!!) ja menetän joka kerta yhden hengenheimolaisen. Tahdon itse olla pienempi kuin laihinkaan anorektikko. Seuraan blogiasi anonyymina, ettei henkilöllisyyteni selviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä saat uuden hengenheimolaisen, samassa veneessä ollaan nimittäin!

      Poista
  3. Ihanaa että joku on perustanut uuden blogin missä halutaan olla pieni ja siro. Haluan myös samaan täydellisyyteen, olla hyvä anorektikko. Mitkä sun mitat on tällä hetkellä? Oon 162 cm ja nyt 46kg ja tavote on ainakin se 39kg. Et todellakaan oo yksin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä me, meistä tulee vielä joskus täydellisiä! Mä oon 163 cm pitkä ja painoa en vielä tässä kohtaa halua kertoa koska ihan liikaa. Ehkä vielä joskus mustakin tulee pikkuinen!

      Poista
  4. Heippa, löysit uuden lukijan, anonyymin myös :D Ootko kuinka pitkä ja paljonko painat :) Haluaisin olla kans pieni, mutta en liian pieni kun sillon on elämä aika hankalaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kun löysit blogini! Oon 163cm ja niinkuin aiemmin totesin, painan tällä hetkellä ihan liikaa, joten en halua sanoa sitä vielä. Mut pienuus on täydellistä ja elämä on aina hankalaa.

      Poista
    2. No se on totta että elämä on aina hankalaa :D Mut kyl täällä selviää tahdon voimalla :D Viime kesänä laihdutin itseni tosi pieneksi jonka seurauksena musta tuli kärttynen ja surullinen. Kiukuttelin sellaisillekkin keille en tahtonut mitään pahaa. Oli pakko ruveta pitää itsestään huolta jotta voi ollan hyvä muille..

      Poista
    3. Se on totta! Mut joo itsestä huolehtiminen on jees, mulle se vaan tarkoittaa sitä et pitää olla keho jossa on hyvä olla.

      Poista

<3 kiitos